Praca

 INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE

INFORMACJA O wynikach naboru

 

 

Konin, dn. 24.01.2022

Dyrektor
Zespołu Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego
im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie
mgr Karol Leszczyński

 

 
INFORMACJA O KANDYDATACH 
 
INFORMACJA O KANDYDATACH, KTÓRZY ZGŁOSILI SIĘ DO NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE

 

Na stanowisko SAMODZIELNEGO REFERENTA w Zespole Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie zgłosiło się 9 kandydatów. Do dalszego postępowania zostało zakwalifikowanych 7 kandydatów, którzy zostaną telefonicznie poinformowani o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
Konin, dn. 13.01.2022Dyrektor
Zespołu Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego
im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie
mgr Karol Leszczyński

 

OGŁOSZENIE ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
IM. 
EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – SAMODZIELNY REFERENT
 
 
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
im. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO
ul. BUDOWLANYCH 6 , 62-510 KONIN

 

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze – SAMODZIELNY REFERENT

Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy)

Zespół Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Koninie, ul. Budowlanych 6, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 243 32 68

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Określenie stanowiska urzędniczego:
samodzielny referent

w Zespole Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Koninie

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

 a) wymagania podstawowe:

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • posiada wykształcenie wyższe,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią,

a) wymagania dodatkowe:

  • co najmniej 2-letni staż pracy do wykonywania pracy na w/w stanowisku lub podobnym,
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet biurowy MS OFFICE,
  • znajomość obsługi programów komputerowych – Księgowość Optivum, DOSKOMP Rejestr VAT,
  • znajomość przepisów:
    ustawy o Finansach publicznych,
    ustawy o rachunkowości,
    ustawy o podatku VAT,
    ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
    ustawy o ochronie danych osobowych,
    ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.
  • znajomość struktury organizacyjnej szkoły oraz instrukcji kancelaryjnej, jednolitego
    rzeczowego wykazu akt,
  • znajomość przepisów bhp,
  • dokładność i rzetelność oraz dobra organizacja pracy,
  • odpowiedzialność,
  • dyspozycyjność.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU OBEJMUJE m. in.:

  1. Prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów kasowych.
  2. Wprowadzanie dokumentów księgowych do programu Księgowość Optivum
    i DOSKOMP Rejestr Vat.
  3. Obsługa programu bankowego, przygotowanie przelewów bankowych.
  4. Archiwizacja dokumentów księgowych.
  5. Sporządzanie informacji do SIO.
  6. Wykonywanie prac zleconych przez dyrektora i głównego księgowego.
  7. Wykonywanie zadań na sąsiednim stanowisku pracy w księgowości oraz zastępstwo
    w tych sprawach podczas nieobecności (urlop, choroba).

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu częściowo sztucznym, w budynku trzykondygnacyjnym, budynek nie jest dostosowany do osób niepełnosprawnych,
  • praca administracyjno-biurowa,
  • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
  • częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalna,
  • stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie,
  • praca w godzinach: 7.00-15.00.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyższej 2%.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru,
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (dyplomy),
  5. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz
    wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakresy obowiązków),
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  7. oświadczenie o tym, że stan zdrowia kandydata pozwala na wykonywanie pracy
    na stanowisku samodzielnego referenta,
  8. oświadczenie o niekaralności,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  10. klauzula o RODO.

WYMOGI FORMALNE:

  1. złożenie wymaganych dokumentów,
  2. spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH:

  1. Wymagane jest składanie dokumentów aplikacyjnych w wersji papierowej
    w siedzibie Zespołu Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie, ul. Budowlanych 6, 62-510 Konin.
  2. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem
    do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i adresem e-mail, z dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze – samodzielny referent ” w dniach:
    od poniedziałku do piątku
    w godzinach: od 8.00 do 15.00 do dnia 08.12.2021 r. w siedzibie Zespołu Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie,
    Budowlanych 6, pok. 1 – sekretariat szkoły (decyduje data wpływu).
  3. Dopuszcza się przesyłanie dokumentów pocztą na adres szkoły.
  4. Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

INNE INFORMACJE:

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez dyrektora Zespołu Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie.

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się
do dalszego postępowania zostaną powiadomione indywidualnie (telefonicznie lub mailowo).

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Zespołu Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie http://bip.zsbikz.konin.pl/ zakładce praca oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Zespołu Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie.

 Konin, dn. 24.11.2021

Dyrektor

Zespołu Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego

im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koninie

mgr Karol Leszczyński

Oświadczenie-o-stanie-zdrowia
Oswiadczenie_o_przetwarzanie_danych_osobowych_do_celow_rekrutacji
kwestionariusz osobowy

Oświadczenie o niekaralnosci

Klauzula_informacyjna_o_przetwarzaniu_danych_w_celach_rekrutacji